Дистанціне навчання з хімії та біології для учнів 11 класу



Добрий день, діти! Сьогодні 19.05  - підсумкова контрольна робота з хімії. Термін виконання контрольних робіт до 26.05. Відправляйте відповіді мені на вайбер в особистому повідомленні, можна виконати на листочку і передати через класного керівника. Бажаю успіхів! Пишіть вдумливо, не спішіть. Коли присилаєте роботи, вказуйте свої прізвище та ім`я. Завдання наведені нижче.
Підсумкова контрольна робота з хімії 11 клас

Добрий день, діти! Сьогодні 18.05  - день біології. Термін виконання контрольних робіт до 25.05. Відправляйте відповіді мені у вайбер, можна виконати на листочку і передати через класного керівника. Бажаю успіхів! Пишіть вдумливо, не спішіть. Коли присилаєте роботи, вказуйте свої прізвище та ім`я. Завдання наведені нижче. Можете вибрати І або ІІ варіант.

Доброго ранку, шановні учні. Сьогодні 27.04. самостійно опрацьовуємо з біології теми: "Значення для планування селекційної роботи вчення  М. І. Вавилова про центри різноманітності та походження культурних рослин, закону гомологічних рядів спадкової мінливості", "Застосування методів генної та клітинної інженерії в сучасній селекції", Сучасна біотехнологія та її основні напрямки". Опрацюйте параграфи 54, 57, 58, 59 підручника (завдань чимало, але 11.05 вихідний, тому ущільнюємо навчальний матеріал). Вам у допомогу наступний відеоконтент.
 Центры происхождения культурных растений
Селекція, сучасні генетичні й клітинні технології
Біотехнології, генетична та клітинна інженерія Генетично модифіковані і химерні організми
Матеріали презентацій
центри походження культурних рослин
завдання сучасної селекції українські вчені-генетики
Для закріплення знань пройдіть тестування,  відкривши посилання join.naurok.ua код доступу 213098, код доступу 417048.
Завдання на оцінку: Проект (один на вибір; створення бук-трейлеру, презентації, буклету, скрайбу, постеру тощо) на тему "Клонування організмів", "Нанотехнології в біології", "Трансгенні організми: за і проти". Бажаю здоров`я. До зустрічі.

Доброго ранку, шановні учні. Сьогодні 15.04. самостійно опрацьовуємо з хімії тему
"Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук". Для цього працюйте параграф 33 підручника, складіть конспект. Вам допоможуть наступні матеріали: 
Основні класи неорганічних сполук і генетичний зв’язок між ними
Генетичний зв'язок між класами неорганічних сполук
Генетичні зв'язки між основними класами неорганічних сполук
Для закріплення знань розв`яжіть вправи із підручника
ст. 207.  впр. 267а, б, в. 263.

Доброго ранку, шановні учні. Здайте,  будь-ласка, контрольні роботи: Сербін І., Рокіцький В., Ярмак Я., Ільїн С., Ставнійчук Р, Skitsko L., Собчук А. 
Сьогодні,13.04 працювати параграфи підручника 51,52, 53. Скласти конспект з теми за наступним планом:
1.       Зелена революція.
2.       Негативні наслідки «зеленої революції».
3.       Генні банки рослин і тварин.
4.       Селекція організмів.
5.       Завдання сучасної селекції.
6.       У яких наукових установах проводиться селекційна робота.(ст. 176 підручника).
7.       Основні методи селекції  організмів: методичний добір, штучний добір масовий та індивідуальний, добір за молекулярними маркерами.
8.       Гібридизація: інбридінг, аутбридінг. Віддалена гібридизація.
9.       Гетерозис.
Для опрацювання теми можна скористатись відеоматеріалами:
Для перевірки знань пройдіть тестування, відкривши посилання join.naurok.ua, код доступу  894498.
Доброго ранку, шановні учні. 06.04 пишемо практичну роботу "Оцінка екологічного стану свого регіону" та контрольну роботу з біології за темою: "Сталий розвиток та раціональне природокористування".
Виконуємо практичну роботу за зразком:
https://docs.google.com/document/d/13tlUPlUDQ-4QsCu1--nVLfBbKnDx5vZW1H5uAq2UW60/edit?usp=sharing


Контрольну роботу виконуємо за варіантами
І варіант

ІІ варіант


Немає коментарів:

Дописати коментар