Дистанційне навчання з біології для учнів 6 класу
Добрий день, діти! Сьогодні 18.05 - день біології. Термін виконання до 25.05.Відправляйте відповіді мені у вайбер, можна виконати на листочку і передати через класного керівника. Бажаю успіхів! Пишіть вдумливо, не спішіть. Коли присилаєте роботи, вказуйте свої прізвище та імя. Завдання наведені нижче.
Дистанційне навчання з біології для учнів 6 класу на 19.05.
Сьогодні, 19.05. самостійно пишемо практичну роботу № 5 за відеопосиланням:
Практична робота № 5 «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості».
Проведіть лабораторне дослідження з теми: "Будова цвілевих грибів" ст. 196-197. Замість готового мікрепрепарату мукору (можна використати хліб, на якому виросли цвілеві гриби.
Краще розглядати під лупою.)
Дистанційне навчання з біології для учнів 6 класу на 21.04.
Сьогодні, 19.05. самостійно пишемо практичну роботу № 5 за відеопосиланням:
Практична робота № 5 «Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості».
Дистанційне навчання з біології для учнів 6 класу на 28.04.
Сьогодні, 28.04. самостійно опрацьовуємо теми "Екологічні групи грибів" та "Лишайники – приклад симбіотичних організмів". Опрацьовуємо параграф підручника 52, 53. Вам у допомогу відеоматеріали: Екологічні групи грибів, Лишайники - особая группа организмов, Лишайники. Проведіть лабораторне дослідження з теми: "Будова цвілевих грибів" ст. 196-197. Замість готового мікрепрепарату мукору (можна використати хліб, на якому виросли цвілеві гриби.
Краще розглядати під лупою.)
Дистанційне навчання з біології для учнів 6 класу на 21.04.
Сьогодні, 21.04. самостійно опрацьовуємо тему"Загальна характеристика грибів" та пишемо контрольну роботу з теми «Різноманітність рослин». Контрольну роботу пишемо за варіантами згідно вашого розташування у класі. (І і ІІ варіант)
Тематична контрольна робота з теми: «Різноманітність
рослин»
1 варіант
1 і 2 рівні ( виберіть одну правильну відповідь по 0,5 балів)
1. Виберіть з запропонованих рослин ті, які розмножуються спорами:
А) троянда б) щитник чоловічий в) яблуня в) сосна.
2. Особина статевого покоління – це : А) гаметофіт б) спорофіт г) спорангій.
3. Гаметофіт переважає у: А) папоротей б) мохів в ) хвощеподібних г) плаунеподібних.
4. Яка рослина бере участь в утворенні торфу: А) ялина б) сфагнум в) хвощ польовий
г) зозулин льон.
5. У яких рослин насінина утворюється в шишці:
А) покритонасінних б) голонасінних в) водоростей г) спорових рослин
6. Зазначте спосіб запилення , який притаманний для сосни звичайної:
А) комахами б) вітром в) водою.
7. До покритонасінних належить: А) гінкго б) яблуня в) хвощ польовий в) ламінарія.
8. У першому ярусі мішаного лісу росте:
А) ламінарія б) дуб в) сосна г) мох зозулин льон.
9. Світлолюбною рослиною є :а) тюльпан б) сосна в) копитняк європейський г) ялина.
10.Зерновою культурою є: а) картопля б) пшениця в) клубника г) огірок.
11. Із запропонованих відповідей виберіть правильні. (1 б)
Виберіть характерні ознаки хвощів:
А у життєвому циклі переважає спорофіт
Б у життєвому циклі переважає гаметофіт
В тіло почленоване на вузли і міжвузля
Г стебло містить кремнезем
Д мають ризоїди
Е листки мають вигляд зубчиків, які зростаються біля основи, утворюючи піхву, що покриває вузол
Є листки великі, розсічені
3 рівень
12. Установіть відповідність між групами рослин та їхніми зображеннями. (1 б)
1 мохи 2 водорості 3 плауни 4 покритонасінні
13. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: ялина, липа, сфагнум, горобина.( 2 бал)
14. Виберіть з запропонованих рослин багаторічні, поясніть свій вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда. ( 1 бал)
4 рівень
15. Опишіть рослинні угрупування лісу та луків, порівняйте їх (спільні та відмінні риси). Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого селища.( 2 бали)
Тематична контрольна робота з теми: «Різноманітність рослин»
2 варіант
1 і 2 рівні ( виберіть одну правильну відповідь, по 0,5 балів)
1. Виберіть з запропонованих рослин ті, які розмножуються за допомогою насіння, яке розвивається в шишці: А) троянда б) щитник чоловічий в) яблуня в) сосна.
2. Особина нестатевого покоління – це: А) гаметофіт б) спорофіт г) спорангій.
3. Насінням розмножуються: А) папороті б) мохи в ) голонасінні г) плаунеподібні.
4. Яка рослини має квітку: А) ялина б) сфагнум в) хвощ польовий г) перець.
5. Які рослини розмножуються спорами:
А) покритонасінні б) голонасінні в) водорості г) папоротеподібні.
6. Зазначте спосіб запилення, який притаманний для мохів:
А) комахами б) вітром в) водою.
7. До голонасінних належить: А) кедр б) яблуня в) хвощ польовий в) ламінарія.
8. У п’ятому ярусі мішаного лісу росте: А) ламінарія б) дуб в) сосна г) мох зозулин льон.
9. Тіневитривалою рослиною є :
А) соняшник б) сосна в) копитняк європейський г) ялина.
10.Плодово-ягідною культурою є: А) картопля б) пшениця в) клубника г) огірок. (1 б)
11. Із запропонованих відповідей виберіть правильні. (1 б)
Виберіть характерні ознаки мохів.
А у життєвому циклі переважає спорофіт
Б у життєвому циклі переважає гаметофіт
В мають листкостеблову будову
Г спорангії зібрані у стробіли, які розміщуються на верхівці пагонів
Д мають ризоїди
Е підземна частина — кореневище
Є спори утворюються у коробочці
3 рівень
12. Установити відповідність між групами рослин та їхніми зображеннями.
1 хвощі 2 водорості 3 папороті 4 голонасінні
13. Виберіть із запропонованих термінів зайвий і поясніть чому: сфагнум, зозулин льон, калина, хвощ.( 2 бал)
14. Виберіть з запропонованих рослин дворічні, поясніть свій вибір: морква, груша, тюльпан, буряк, черешня, піони, капуста, картопля, троянда. ( 1 бал)
4 рівень
15. Опишіть рослинні угрупування степу та болота, порівняйте їх ( спільні та відмінні риси).Чи можете ви зустріти ці угрупування в околицях нашого селища. ( 2 бали)
Завдання контрольної роботи можна знайти за посиланням:
Контрольну роботу здати до 23.04.
Опрацюйте п. 51. Складіть конспект за планом:
Опрацюйте п. 51. Складіть конспект за планом:
1. Будова грибів (міцелій, гіфи, плодове тіло).
2. Особливості життєдіяльності грибів.
Вам у допомогу матеріали
Домашнє завдання: п. 51
Сьогодні, 14.04. самостійно опрацьовуємо теми "Типи
рослинних угруповань", "Значення рослин для життя на планеті Земля та людини. Практична робота № 4 Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в
певних умовах". Опрацьовуємо параграф підручника 49, 50 . Складаємо конспект за темою.
1. Основні типи рослинних угруповань: ліси: широколистні, хвойні, мішані; луки; степи; болота.
2. Флора та рослинність.
3. Значення рослин у природі?
4. Вплив людини на навколишнє середовище.
Детальніше можна дізнатись за посиланням:
Для перевірки знань пройдіть тести, відкривши посилання join.naurok.ua код доступу 489953.
Практичну роботу № 4 виконуємо за зразком: https://docs.google.com/document/d/1qjuZQBuPGLna05RD23fWz3nzmu13oDNLd9p3DxW6B_E/edit?usp=sharing
Будьте здорові. Готуємось до контрольної роботи. Повторюємо параграфи 40-47
Немає коментарів:
Дописати коментар